A avea un produs care poate fi folosit atât la corecție (cutting), cât și la finisare. Pentru efecte maxime, este suficient să schimbi tipul de pad: portocaliu mediu-dur pentru corecție, albastru mediu-moale pentru finisare.
Reducerea și, în unele cazuri, eliminarea urmelor lăsate de șlefuirea cu hârtie abrazivă de până la granulația 2000.
A avea un produs versatil, utilizabil atât cu mașini de polish rotative, cât și cu roto-orbitale.
Polisharea vopselei reducând cantitatea de praf generată și obținerea directă a finisajului, fără pași suplimentari.
Durata de livrare: Aproximativ 1-3 zile lucratoare
A1 All In One este un polish intermediar pentru mașini, care poate fi utilizat și ca produs „one step” în procesul de polishare. O pastă abrazivă rapidă și ușor de folosit, ce combină capacitatea de tăiere cu un finisaj de calitate, fără siliconi.
Caracteristici principale:
All in One: un polish care corectează, lustruiește și finisează caroseria într-un singur produs.
Potrivit ca polish echilibrat: poate fi folosit ca pastă abrazivă intermediară, în a doua etapă a procesului clasic de polishare.
Tehnologie cu granulație stratificată: granulația polishului este inițial mare și ascuțită. Prin frecare, se sparge și eliberează o granulație mai mică, dar la fel de ascuțită. Stratificarea continuă treptat, iar granulele devin tot mai mici, însă rămân active.
Performanță excelentă: îndepărtează zgârieturi și urme de oxidare, oferind un finisaj impecabil, fără urme și holograme.
Compatibilitate: poate fi folosit atât cu mașini de polish rotative, cât și roto-orbitale.
Date tehnice rezumative:
Îndepărtează zgârieturi: DA
Finisaj de calitate: DA
Aplicare rapidă: DA
Putere de tăiere: 5/6
Nivel de finisaj: 5/6
Cum Se Folosește A1 All In One: Cum să lustruiți mașina dintr-un singur pas cu A1 All In One: Efectuați toți pașii preliminari de polishare, precum: pre-spălarea, spălarea și decontaminarea chimică și mecanică a mașinii; pentru aceasta se recomandă DL Lube și argilele (Clay Bars). Agitați produsul înainte de utilizare. Montați buretele portocaliu mediu-dur pe taler, asigurându-vă că este centrat corect și bine fixat. Aplicați produsul pe pad fără a exagera cu cantitatea. Dacă folosiți un pad nou, este necesară o cantitate mai mare de produs față de un pad deja folosit. În cazul unui pad utilizat anterior, asigurați-vă că este curat corespunzător. Așezați cablul mașinii de polish pe umăr pentru a evita eventuale deteriorări ale caroseriei. În fazele de pornire și oprire, se recomandă să așezați mașina de polish în contact cu suprafața de tratat, pentru a preveni stropirea produsului pe caroserie și/sau pe operator. Lustruiți zona dorită la viteză minimă (800 Rpm), procedând mai întâi orizontal, de la dreapta la stânga, pe o porțiune mică (60x40 cm). După ce ați ajuns la capăt, reveniți în direcția opusă, coborând mașina de polish astfel încât să acoperiți 50% din suprafața precedentă. Apoi continuați vertical, de jos în sus, pe întreaga zonă tratată, respectând indicațiile anterioare. Creșteți treptat viteza (până la 2000 Rpm) și reluați tratarea zonei. Este important să lucrați atent, urmând metoda descrisă pentru a întinde produsul uniform, a activa abrazivul și a obține o finisare omogenă. După polisharea zonei, folosiți o lavetă din microfibră și D2 Check pentru a elimina excesul de produs și, în același timp, pentru a verifica rezultatul parțial. Continuați să tratați toate zonele alese pentru polishare. Pentru cea mai bună finisare, se recomandă utilizarea P1 Polish Up. Precauții: agitați produsul înainte de utilizare.