A fi utilizat pe vopsele dure și în prezența zgârieturilor adânci de pe caroserie.
Profesioniști deja experimentați în polishare, deoarece, datorită capacității de tăiere, pot reduce și uneori elimina daunele provocate de șlefuirea cu hârtie abrazivă de granulație până la 1500.
A avea un produs versatil, utilizabil atât cu mașini de polish rotative, cât și cu roto-orbitale.
Durata de livrare: Aproximativ 1-3 zile lucratoare
F1 Force One este un compound abraziv heavy cut pentru mașini, adică o pastă abrazivă de ultimă generație, regenerantă, destinată zgârieturilor adânci, fără siliconi.
Caracteristici principale:
Tehnologie de descompunere: granulația polishului este dură și rezistentă pentru o acțiune intensă. Se descompune prin frecare, reducându-și dimensiunea și modificându-și forma ascuțită. Datorită acestei tehnologii, dezvoltă o capacitate abrazivă ridicată.
Potrivit pentru zgârieturi adânci ale caroseriei: este polishul cel mai indicat pentru corectarea zgârieturilor adânci, în combinație cu pad-uri rigide, care îi potențează capacitatea abrazivă și de tăiere.
Ideal pentru urme de ploaie acidă și oxidare: chiar și în prezența unor zgârieturi pronunțate, este potrivit pentru tratarea rapidă și eficientă a suprafeței.
Compatibil cu mașini de polish rotative și roto-orbitale: este un polish versatil, utilizabil cu ambele tipuri de mașini de polish.
Date tehnice rezumative:
Putere regenerantă ridicată: DA
Tehnologie super micro-abrazivă: DA
Curățare ușoară: DA
Putere de tăiere (Cut): 6/6
Finisaj (Finish): 3/6
Cum Să îndepărtezi Zgârieturile Adânci De Pe Caroserie Cu F1 Force One:: Efectuează toți pașii preliminari de polishare, cum ar fi: pre-spălarea, spălarea și decontaminarea chimică și mecanică a mașinii (se recomandă DL Lube și barele de clay). Agită produsul înainte de utilizare. Montează buretele pe taler, asigurându-te că este centrat corect și fixat ferm. Aplică produs pe un burete tare, alb, fără a exagera cu cantitatea. Dacă folosești un burete nou, aplică mai mult produs decât pe unul utilizat anterior. În cazul unui burete folosit, verifică să fie bine curățat. Se poate folosi și un burete mai moale, precum cel portocaliu (mediu-tare) pentru o abrazivitate redusă sau unul din lână pentru un efect maxim de tăiere. Așază cablul mașinii de polish pe umăr pentru a preveni eventualele deteriorări ale caroseriei. În faza de pornire și oprire a mașinii de polish, așază talerul direct pe suprafața de lucru pentru a preveni stropirea produsului pe caroserie sau operator. Polișează zona dorită la viteză minimă (800 RPM), mișcând orizontal, de la dreapta la stânga, pe o porțiune mică (aprox. 60x40 cm). La finalul zonei, schimbă direcția mișcării, coborând treptat pentru a acoperi 50% din suprafața lucrată anterior. Apoi, repetă procesul vertical, de jos în sus, respectând aceleași indicații. Crește treptat viteza (până la 2000 RPM) și lucrează din nou suprafața. Este important să respecți metoda descrisă pentru a întinde uniform produsul, a pregăti pasta de polish pentru acțiune și a obține un rezultat uniform. După polisharea zonei, folosește o lavetă din microfibră și D2 Check pentru a elimina excesul de produs și pentru a verifica rezultatul parțial al polishării. Continuă să tratezi toate zonele selectate pentru polishare. Re-evaluează suprafața pentru a decide dacă efectuezi un pas intermediar sau treci direct la etapa de finisare. Dacă alegi un pas intermediar: repetă pașii anteriori, dar folosește un burete portocaliu (mediu-tare) sau albastru (mediu-moale) împreună cu polish-ul A1 All in One. La final, poți decide dacă închei polisharea sau continui cu o etapă suplimentară de finisare. Dacă alegi etapa de finisare: utilizează un burete moale, negru, împreună cu P1 Polish Up pentru a obține luminozitate maximă și efect de oglindă.